Miksei vaan suoraan voisi olla kuumetta pari päivää, ja sitten olisi taas terve?? On ollut nyt monta päivää siinä ja siinä, kipeä olo mutta ei ole kuumetta, joten sitten on pakko käydä kuitenkin yliopistolla ettei omatunto ala kolkuttaa.
Tän illan olen mittaillut lämpöä ja kyllä se nyt on näyttänyt vähän nousevankin. Joten ehkä huomenna vois sitten rauhassa maata sängyn pohjalla.. Kunhan vaan menisi nopeesti ohi, aargh!
Muutoin olen ollut lähiaikoina suht tehokas. Olen saanut opiskelujuttuja hoidettua ja järjestöpuuhia siinä sivussa. Päätin sittenkin lähteä Helsinkiin pääsiäiseksi, ja se päätös selvästi piristi mua.. Enää pari viikkoa! Jaksaa ihan eri tavalla puurtaa ennen muutaman päivän lomaa, kun on jotain tollasta ihanaa odotettavissa.
Lisäksi sain myös varmistuksen kesätyöpaikasta! Ihan täydellistä; 20 tuntia viikossa samassa paikassa missä olen ollut jo pari kesää aiemminkin. Vain 20 tuntia siis siksi, että mun ovelaan suunnitelmaani kuuluu viettää ensi kesä suht löysästi, "opiskellen".. Toisin sanoen mökkeillen ja hengaillen, ja tietysti festaroiden (näillä näkymin tosin vaan Provinssissa). Oikeutan tämän itselleni sillä, että ensi kesä on viimeinen,  kun voin enää ottaa rennosti näin opiskeluaikana. Siitä eteenpäin on etittävä oman alan töitä kaaaikkien kivien ja kantojen ja veneiden alta :)... Tää kyllä järjesty melkein luvattoman helposti. Ja ihanaa että sain tietää siitä jo  nyt, niin voin täysin heittäytyä haaveilemaan kesästä ja Foo Fightersin näkemisestä livenä!